Skip to main content

خرید انواع گنج یاب

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی با تلاش مهندسین بسیاری ساخته و به تولید انبوه میرسد. انواع دستگاه های گنج یاب بوقی، پالسی، تصویری و ردیاب های شعاع زن در شرکت فلزیاب تهرانسر به همراه تست رایگان به فروش میرسند.

در خرید انواع گنج یاب باید به این مسئله دقت کنید که قیمت و کیفیت دستگاه بسیار مهم میباشد. همچنین کارایی دستگاه برای اپراتور بسیار مهم است زیرا دستگاه های تصویری، بوقی و پالسی کارایی متفاوتی با یکدیگر دارند.

در خرید انواع گنج یاب ها میتوانید با مراجعه حضوری به شرکت فلزیاب تهرانسر بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا با مشاوره کارشناسان با کارایی انواع دستگاه ها آشنا خواهید شد و میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از دستگاه های شرکت فلزیاب تهرانسر آشنا کنیم.

خرید انواع گنج یاب

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری G3-6500 از بهترین و قویترین دستگاه های تصویری شرکت فلزیاب تهرانسر میباشد که بسیار مورد توجه کاربران و اپراتورهای حرفه ای و آماتور نیز میباشد. همچنین این دستگاه قادر است تا تصاویر را به صورت سه بعدی اسکن کند و اپراتور میتواند با این دستگاه غارها، فضاهای خالی و تونل های زیر زمینی را جستجو کند. همچنین این فلزیاب قدرتمند دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که اپراتور میتواند با خیال راحت دستگاه را خریداری و استفاده نماید.

خرید انواع گنج یاب

فلزیاب بوقی کامپکس ایکس ۵

فلزیاب بوقی کامپکس ایکس ۵ از بهترین و قویترین فلزیاب های پالسی بازار است که اپراتور میتواند به راحتی تا ۴ متر زیر زمین فلزات با ارزش را جستجو کند. این فلزیاب پالسی دارای ۳ لوپ شرکتی قدرتمند میباشد که به راحتی میتوان با این لوپ ها به کاوش پرداخت. این فلزیاب برای اپراتورهای حرفه ای و آماتور بسیار مناسب میباشد زیرا کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر به صورت کامل کارایی دستگاه را آموزش میدهند.

خرید انواع گنج یاب

ردیاب AKS هفت آنتن

فلزیاب aks هفت آنتن یکی از بهترین ردیاب های فرکانسی ساخته شده در کشور آمریکا میباشد که توجه بسیاری از کاوشگران را نیز به خود جلب کرده است. این ردیاب قدرتمند از سیستم کاری فرکانسی بهره برده است و اپراتور میتواند در محیط های وسیع و بزرگ از این دستگاه استفاده نماید.

فلزیاب aks هفت آنتن قادر است ۱۰ الی ۱۵ متر عمق و ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر را کاوش نماید. طراحی سبک و جمع و جور این دستگاه باعث شده است که در بازار ایران بسیار محبوب و پرفروش باشد. همچنین این ردیاب قدرتمند قادر است فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و سنگ های قیمتی را به راحتی جستجو کند.

خرید انواع گنج یاب

در شرکت فلزیاب تهرانسر سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید،فروش،تعمیر و ارتقاء انواع سیستم های فلزیاب،گنج یاب،معدن یاب و طلایاب

با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با یک سال گارانتی شرکتی و ۱ سال خدمات پس از فروش.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را ازآن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت فلزیاب تهرانسر

فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت فلزیاب تهرانسر در تماس باشید. شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹-۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹ و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

اینستاگرام فلزیاب تهرانسرتلگرام فلزیاب تهرانسر