Skip to main content

فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000

فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000 یکی از جدیدترین و قویترین دستگاه های شرکت GEO GROUND کشور آلمان میباشد که به یکی از بهترین دستگاه های گنج یاب موجود در بازار جهانی تبدیل شده است. این دستگاه فلزیاب بسیار مناسب برای جستجوی انواع فلزات مانند طلا و دیگر فلزات میباشد.

مجموعه‌ای از فناوری های پیشرفته این دستگاه را به یک فلزیاب حرفه‌ای تبدیل کرده است، که می تواند تمامی نیازهای یک کاوشگر حرفه‌ای را رفع کند. از فلزیاب Cobra GX 8000 هم می توان به منظور گنج یابی و دفینه یابی استفاده کرد و هم برای کاوش های باستان شناسی زیرا این دستگاه علاوه بر توانایی پیدا کردن انواع فلزات قادر است تا حفره ها و راهروهای زیرزمینی را نیز با دقت بسیار بالای تشخیص دهد.

فلزیاب 6 کاره Cobra GX 8000

حالت های جستجوی فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000:

۱- سیستم دوربرد تک نفره 

در این حالت جستجو دستگاه توسط یک نفر اداره می شود کاربر دو آنتن مسی را با دو دست نگه می دارد. آنتن ها با کابل به واحد دوربرد متصل می شوند، که صفحه نمایش آن اطلاعات مختلفی در مورد برنامه جستجو، نوع خاک، عمق و فاصله را نشان می دهد. واحد دوربرد به نوبه خود سیگنال هایی را از واحد زمین متصل به واحد اصلی دریافت می کند. این سیستم در مناطق باز بزرگ برای بررسی وجود گنج یا فلزات ارزشمند در منطقه مورد نظر استفاده می شود. منطقه جستجو با استفاده از حالت دوربرد به کوچکترین شعاع ممکن محدود می شود.

۲- سیستم دوربرد دو نفره

سیستم‌ های جستجوی دوربرد شامل دو زیر سیستم هستند که جستجوگر می تواند با استفاده از یکی از دو روش جستجو کند. علاوه بر این یک گزینه حالت رایگان در هر دو روش برای تنظیم دقیق فرکانس جستجو وجود دارد. زیرا کاربر می تواند مقدار سفارشی را برای نوع فلز خاص انتخاب کند.

۳- سیستم فرکانس دستی

در سیستم فرکانس دستی میتوانید دستگاه را با توجه به نیاز خود و نسبت به زمین مورد نظر بالانس کنید و به راحتی شروع بکار کنید. در این نوع سیستم نسبت به دو گزینه دیگر یک گزینه فرعی وجود دارد که میتوانید فلز را انتخاب کنید سپس به جستجو بپردازید.

۴- سیستم یونی

در سیسم یونی اپراتور قادر است تا فواصل ۸۰ متر را کاوش کند و در این حالت زمانی که دستگاه به هدف نزدیک میشود قدرت سیگنال دستگاه زیاد میشود و با صدای صوتی همراه است.

۵- سیستم یونی Ionic

سیستم یونی Ionic مبتنی بر تشخیص میدان های یونی و مغناطیسی در اطراف کاربر برای فواصل حدود ۱۲۰ متر است که میتوانید به راحتی به جستجوی انواع فلزات بپردازید.

۶- سیستم بیونیک

سیستم بیونیک یکی از سیستم های منحصر به فرد و پیشرفته در زمینه تشخیص سیگنال های یونی و مغناطیسی است که ما را در این جهان احاطه کرده است. این برای گرفتن میدان ها از اشیاء مدفون در زیر زمین ساخته شده است.

سیستم Bionic بر گرفتن میدانی از یک جسم و شروع به جستجوی جسم دیگری است که همان میدان یونی را در منطقه اطراف ما دارد. به عبارت دیگر، دستگاه را می توان به یک جسم خاص ساخته شده از فلز هدایت کرد. سپس ناحیه اطراف ما را برای هر سیگنالی جستجو کنید که دارای میدان یونی مشابه با جسم قبلی است که به معنای همان فلز است. این سیستم می تواند تا فاصله ۴۰ متری را طی کند و از حسگر ویژه ای به نام Bionic Sensor استفاده می کند.

در طی فرآیند تشخیص، سیستم Bionic با انرژی زیستی بدن اپراتور برای تجزیه و تحلیل حداقل تغییرات در مواد هدف تعامل دارد. فلزیاب ۶ کاره  Cobra GX 8000 میتواند تقریباً تمام اجسام طلا را در زیر زمین پیدا کند. صرف نظر از قدمت طلا، از سیستم بیوانرژی می توان برای یافتن طلای تازه دفن شده، طلای دیر مدفون و همچنین مصنوعات طلایی که دفن نشده اند استفاده کرد.

ویژگی های فلزیاب ۶ کاره Cobra GX 8000:

  1. دارای صفحه نمایش ۵ اینچی کاملا رنگی
  2. دارای میکروکنترلر mhz 128
  3. ۵ مد مختلف جست و جو
  4. انتقال دیتا به صورت کاملا بی سیم
  5. پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله فارسی
  6. قابلیا انتخاب نوع خاک ، فاصله و عمق جست و جو
  7. دستگاه بیونیک همراه با صفحه نمایش رنگی ۲٫۴ اینچی
  8. سیستم تشخیص مغناطیسی و یونی
  9. دارای رابط کاربری بسیار ساده
  10. دارای دسته آنتن های یک و دو نفره
  11. شعاع کاوش تا ۲۰۰۰ متر
  12. عمق کاوش ۴۰ متر
  13. دارای ۱۲ برنامه مختلف جست و جو
  14. دارای شارژر و کیف همراه

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

آدرس تلگرام شرکت فلزیاب تهرانسر آدرس اینستاگرام شرکت فلزیاب تهرانسر