خرید و فروش فلزیاب – شرکت فلزیاب تهرانسر 09362131009

نماد های گنج یابی

نماد های گنج یابی

با سلام خدمت همراهان گرامی فلزیاب زمانی. در این مقاله به موضوع نماد های گنج یابی پرداخته ایم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

در گذشته برای در امان نگه داشتن اموال و گنجینه های با ارزش، آن را دفن کرده و طبق آداب و رسوم زمان خود برای این که بعدها بتوانند آن را پیدا کنند، نمادی برای آن قرار می دادند. در ادامه چند نمونه از این نماد ها و آثار و علائم گنج را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

در هر دوره از تاریخ معنی و مفهوم هر نمادی متفاوت بوده است. همچنین هر نمادی در هرکدام از شهرها مخصوص خود آن شهر بود. اما در نهایت یک هدف مشخص را شرح می دادند. اما در نهایت از نمادی که استفاده می کردند یک مفهوم را داشتند. به همین دلیل است که برای تفسیر نماد اول باید به گذشته آن رجوع کرد که برای کدام دوره و یا کدام شهر است.

برای دریافت هر گونه اطلاعات در مورد نماد های گنج یابی با ما در تماس باشید.

کارشناس دفینه یابی ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹-۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

 

تومولوس در نماد های گنج یابی 

یکی از رایج ترین و مهمترین نماد ها در دفینه یابی تومولوس می باشد. تومولوس یا گورتپه نوعی ثپه باستانی هستند که بر روی مقبره پادشاهان ساخته می شدند یا پادشاهان و فرماندهان در داخل آن دفن می شدند. تومولوس ها بر خلاف ظاهر خود که مانند یک تپه خاکی هستند دارای یک معماری عظیم هستند. در داخل تومولوس ها معمولا پادشاهان و فرماندهان و افراد صاحب مناسب دفن می شدند.

تومولوس ها از لحاظ ساختار و معماری معمولا با هم فرق دارند در دوره های مختلف تاریخی و همچنین با توجه به گستره جغرافیایی ساختار این تپه ها با هم متفاوت است. در داخل مقبره ها کنار اجساد  گنجینه هایی مانند : سکه ، ظروف طلا و نقره ،شمشیر ، زره و… دفن می شدند. از همین رو تومولوس در نماد های گنج یابی بسیار مهم است.

همانطور که گفته شد تومولوس ها در ادوار مختلف متفاوت و طبق آداب و رسوم آن دوره ساخته می شدند. بعضی از تومولوس ها تک اتاقه ساخته می شدند. بعضی از تومولوس ها چند اتاقه ساخته می شدند. تومولوس در نماد های گنج یابی در بین اپراتورها و افرادی که به دنبال پیدا کردن و کشف دفینه هستند بسیار محبوب و با ارزش می باشد..

کارشناس نماد های گنج یابی

۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹

نحوه تشخیص تومولوس

برای تشخیص تومولوس از تپه باید به نکات مهمی توجه کنید ما در این بخش به برخی از مهمترین نکات اشاره می کنیم . تومولوس ها معمولا در کنار چشمه ، نهرآب و یا رودخانه ساخته می شدند. دلیل این امر احتیاج به آب برای ساخت تومولوس می باشد.

برای احترام به فرد فوت شده معمولا تومولوس را در بلندی و مشرف به دشت می سازند. یکی از نشانه های مهم تومولوس نماد های گنج یابی این است که معمولا در کنار آنها کلیسا، صومعه یا کنیسه یهودیان فرار دارد که نشانه قدمت تومولوس می باشد. سفال های منقوش، خاکستر، کاشی های رنگی و انواع آجرهای شکسته کنار و بر روی تومولوس قرار گرفته اند که نشان از وجود تومولوس می باشد. معمولا در کنار تومولوس ها سنگ های عجیب و غریب و درختان قدیمی وجود دارد. تومولوس را در نماد های گنج یابی را جدی بگیرید.

 

 

معرفی بهترین فلزیاب از دید مشتریان:

۱-فلزیاب تصویری توربو مدل ۲۰۰۰۰

۲-فلزیاب بوقی کامپکس ایکس ۶

۳-فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

۴-فلزیاب جی ۳ مدل ۶۵۰۰

۵-فلزیاب توربو مدل ۱۸۰۰۰

۶-فلزیاب بوقی نوا پلاس

۷-ردیاب فرکانسی آکااس هفت آنتن

 

بهترین شرکت فلزیاب در تهران،تهرانسر

شرکت ما همه روزه از ساعت ۹صبح تا ۱۷ در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد:

شماره تماس جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب

۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹-۰۹۳۷۲۱۳۱۰۰۹

شما می توانید از طریق لینک های زسر ما را ملاحظه نمایید:

فلزیاب 

خرید فلزیاب 

خرید و فروش فلزیاب 

فلزیاب زمانی

شرکت فلزیاب 

شما می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

خروج از نسخه موبایل