Skip to main content

بهترین فلزیاب تصویری جهان

امروز میخواهیم در این مقاله بهترین  فلزیاب تصویری جهان را به شما معرفی کنیم. اولین سوالی که برای اپراتورها در هنگام خرید دستگاه پیش می آید این است که فلزیاب تصویری چیست و چه کاربردی دارد؟ فلزیاب های تصویری از چه نظر با یکدیگر متفاوت هستند؟

فلزیاب های تصویری دستگاه هایی هستند که با نام های مگنومتر نیز شناخته شده هستند که قادر به جستجوی فلزات قدیمی هستند. یکی از مزایای فلزیاب های تصویری این است که با ارزش و بی ارزش بودن فلزات را تشخیص میدهند و فلزیاب های تصویری قادر هستند تا فلزات را در عمق های بالا تشخیص دهند.

فلزیاب های تصویری فلزات را با طیف رنگی نشان میدهند و شما میتوانید به راحتی تشخیص دهید که فلزات ارزش حفاری دارند یا خیر.  رنگ آبی در نرم افزار نشانه وجود حفره، رنگ زرد نمایانگر خاک آلوده به فلزات، رنگ قرمز نشانه وجود فلز و رنگ سبز نشانه زمین بکر و طبیعی میباشد.

فلزیاب های تصویری شرکت فلزیاب تهرانسر از برند okm آلمان میباشند و هر کدام از نظر قیمت، کیفیت تصویر و عمق کاوش متفاوت هستند. دستگاه های تصویری با نرم افزار ویژوالیزر شروع به کاوش فلزات میکنند و اپراتورها قادر هستند تا با آنالیز اسکن خود متوجه با ارزش یا بی ارزش بودن فلزات شوند.

اگر شما بخواهید بهترین فلزیاب تصویری جهان را خریداری کنید میتوانید با مراجعه حضوری به شرکت فلزیاب تهرانسر دستگاه را همراه با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید. در ادامه مقاله چند نمونه از بهترین فلزیاب های تصویری بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین فلزیاب تصویری جهان

معرفی بهترین فلزیاب تصویری جهان

یکی از بهترین و قویترین دستگاه فلزیاب تصویری که میتوان نام برد فلزیاب تصویری توربو ۲۰۰۰۰ میباشد که با تلاش بی کران مهندسان با تجریه ساخته و به بازار عرضه شده است. فلزیاب توربو ۲۰۰۰۰ دستگاه نقطه زن همراه با لایو اسکن میباشد که شما میتوانید با این دستگاه سطح زیر زمین را به صورت زنده اسکن کنید و با ارزش یا بی ارزش بودن فلزات را مشاهده کنید. با این دستگاه میتوانید اسکن های گرفته شده را ذخیره کنید و بعدا مورد بررسی قرار دهید.

اگر مبتدی هستید و جزو اپراتورهای حرفه ای نیستید اصلا نگران نباشید به این دلیل که دستگاه های شرکت فلزیاب تهرانسر همراه با آموزش رایگان و دفترچه های فارسی راهنما به شما عزیزان ارائه میشود.

بهترین فلزیاب تصویری جهان

معرفی فلزیاب های تصویری با قیمت مناسب

فلزیاب تصویری xw

بهترین فلزیاب تصویری جهان

 

فلزیاب تصویری G3-6500

بهترین فلزیاب تصویری جهان

 

فلزیاب تصویری توربو ۱۸۰۰۰

بهترین فلزیاب تصویری جهان

 

قیمت فلزیاب تصویری

برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های و اطلاع از قیمت دستگاه های تصویری متفاوت با کارشناسان فروش تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید. ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

شرکت تهرانسر

خرید و فروش فلزیاب

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت تهرانسر در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب آقای مهندس زمانی ۰۹۳۶۲۱۳۱۰۰۹

و خط ثابت : ۰۲۱۴۴۵۶۹۲۵۰

آدرس تلگرام شرکت فلزیاب تهرانسر آدرس اینستاگرام شرکت فلزیاب تهرانسر